Corporate Storytelling

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Corporate Storytelling

ALGEMEEN

Storytelling… We houden allemaal van een mooi verhaal. Een goed verhaal. Een spannend verhaal. Binnen marketing en communicatie heeft corporate storytelling zich de laatste decennia een toonaangevende plek verworven in effectief communiceren met je doelgroep. Een goed verhaal geeft houvast en richting, wordt onthouden en kan worden doorverteld. Hoe kun je corporate storytelling succesvol inzetten op je event? East Side helpt graag!

Voorbeeldcase: KADASTER – “ALLES OP EEN KAART”

  • Relatie: Kadaster
  • Doel: Bedanken medewerkers
  • Invulling: Familiedag met fun én inhoud
  • Thema: “Alles op één kaart”
  • Doelgroep: Medewerkers met partners en kinderen, 1.300 personen
OMSCHRIJVING

Het Kadaster heeft een rijke historie. In die geschiedenis vonden we flarden van een echt spannend jongensboek waarin tot de verbeelding sprekende elementen het karakter van het Kadaster mede bepalen. Daarmee legden we de basis voor ons eventconcept, gebruik makend van corporate storytelling. Samen met een thrillerschrijver ontwikkelden we een spannend verhaal, waarin het Kadaster, haar werkzaamheden en medewerkers een rol speelden. Het verhaal bouwde zich in het voortraject langzaam op, verhaallijnen kwamen bij elkaar. En met stevige cliffhangers werden de medewerkers het verhaal en daarmee de boodschap ingetrokken.

Op de familiedag kwamen alle romanpersonages, door acteurs vertolkt, tot leven. Met een inhoudelijk activiteitenprogramma op de prachtige locatie van het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem, konden medewerkers en hun familie een bijdrage leveren aan de grote ontknoping.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
East Side | Live communicatie en Events