Corporate Event

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Corporate Event

ALGEMEEN

Creatieve conceptmakers weten wel raad met het ontwerpen van inhoudelijke corporate events die recht doen aan een organisatieboodschap en tegelijkertijd activerend, persoonlijk en leuk zijn. Of het nu gaat om een intern gericht corporate event of een corporate event voor business partners en potentiele klanten, het is dé kans om hen naast een sociaal live moment, iets mee te geven over de organisatie, de mogelijkheden en de plannen.

Voorbeeldcase: RDW – KICK OFF EVENT

  • Relatie: RDW
  • Doel: Tastbaar maken van kernwaarden
  • Invulling: Jaarlijkse Kick-off event
  • Thema: RDW pakt de ruimte
  • Doelgroep: Medewerkers RDW, 800 personen
OMSCHRIJVING

Op het jaarlijkse RDW Kick-off event komen alle medewerkers bijeen. Dit is het moment om de strategie en nieuwe plannen uiteen te zetten. Het is tegelijkertijd een gezellige sociale bijeenkomst. East Side maakte de drie kernwaarden van de RDW – wendbaar, dienstbaar en betrouwbaar – tastbaar als vervolg op de eerdere Kick-off waarin de langetermijnvisie werd gelanceerd. Op deze manier ontstaat een inhoudelijke lijn in dit jaarlijkse event.

Met de titel ‘RDW pakt de ruimte’ ontwikkelden we in de Midden Nederland Hallen een actief en afwisselend programma met per onderdeel één kernwaarde centraal.
Door variatie in de informatieoverdracht (doen, denken en kijken) zorgden we dat er voor ieder wat wils te vinden was en de kernwaarden op een luchtige manier beklijfden.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
East Side | Live communicatie en Events