Brand activation

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Brand activation

ALGEMEEN

Brand activation draait om het activeren van mensen op zo’n manier dat ze een merk leren kennen, proberen, positief beoordelen en/of er zelfs van gaan houden. Middelenvrij denken staat centraal bij brand activation. Het doel bepaalt welke communicatiemiddelen ingezet worden. Van app tot live event, van film tot social media, en veelal combinaties van verschillende middelen. East Side ontwikkelt en creëert brand activations, zowel B2B als B2C, waarbij relevante interactie met de doelgroep centraal staat.

Voorbeeldcase: 100 JAAR ATHLON

  • Relatie: Athlon Car Lease
  • Doel: Athlon als inhoudelijk kennispartner profileren
  • Invulling: Mobiliteitscongres
  • Thema: 100 jaar Athlon
  • Doelgroep: Relaties Athlon, 350 personen
OMSCHRIJVING

Athlon Car Lease bestond 100 jaar en legde een brede briefing bij East Side neer: ontwikkel een eventkalender voor onze verschillende doelgroepen: relaties en stakeholders, medewerkers en het grote publiek, laat onze core business ‘mobiliteit’ centraal staan en zet Athlon als merk nog verder op de kaart. Een brede briefing die creativiteit ruim baan geeft, brand activation in optima forma. East Side ontwikkelde een uitgebalanceerd programma met meerdere events en contactmomenten

Eén van de highlights: het mobiliteitscongres voor relaties. Een event waar Athlon zich profileerde als inhoudelijk kennispartner op het gebied van innovatie en mobiliteit, met een keur van sterke sprekers. Binnen dit format lanceerden we The Smart Mobility Award: start-ups pitchten op het event hun mobiliteitsidee, de winnaar verzekerde zich van Athlon’s financiële steun bij de realisatie van zijn idee.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
East Side | Live communicatie en Events